Menu
HomeWelkomMenureserverenover onskerstTake awayOpeningstijdenContactWinkelmandje (0)

algemene voorwaarden

Geachte gast,

Op alle door ons aangegane overeenkomsten zijn van toepassing de Uniforme Voorwaarden Horeca,
de UVH zijn bindend voor iedereen die van onze diensten gebruik maakt.

Enige uitleg en aanvullingen;

  1. Indien u een reservering bij ons plaats boven het aantal van 20 gasten, krijgt u van ons hiervan een bevestiging. Deze kan per mail,telefonisch of per post. Om dit te realiseren hebben wij gegevens van u nodig zoal, naam, bedrijf, adres, mail en indien gewenst kostenplaats. Indien wij niet voldoende geïnformeerd worden kunnen wij geen reservering plaatsen, en houden wij ruimte voor opvolgende gasten.

 

  1. Bij het samenstellen van een offerte/prijsopgave gaan wij uit van een garantie aantal gasten, dit aantal is door u zelf op te geven. Komt u met meer gasten dan het opgeven aantal, dan betaald u het werkelijk aantal gasten. Is de opkomst lager dan de garantstelling, dan betaald u voor dit deel een now-show tarief van 50%.

 

  1. Is uw prijsopgave/offerte hoger dan €1500,- , dan adviseren wij u te informeren bij uw verzekeringsagent naar een annuleringsverzekering. Vooral een advies voor uw trouwdag.

 

  1. Bij al onze reserveringen gaan wij ervan uit dat wij samen met u, bij evt annuleren, een nieuwe datum plannen binnen drie maanden na de originele reservering. Bij deze en bij overlijden rekenen wij geen kosten, wel indien u afziet van de reservering zonder noodzaak;

 

Bij definitieve annulering van uw feest/gelegenheid;
8 weken voor datum : geen kosten
6 weken voor datum : 10% kosten
4 weken voor datum : 25% kosten
2 weken voor datum : 50% kosten

In laatste week voor datum : 100% kosten

 

  1. Indien u een reservering bij ons plaats waarbij het offertebedrag hoger is dan € 3.000,- vragen wij u om een aanbetaling. Deze betaling bedraagt 50% van het offertebedrag en dient 15 dagen voor aanvang gestort te zijn op onze rekening.

 

  1. Aan uw offerte besteden wij veel tijd en zorg, deze is dan ook bepalend. Indien door aangepaste tijden,veranderend aantal gasten of een langer verblijf, behoud Gasterij de Waldwei het recht om mogelijk zonder direct overleg door te gaan met het leveren van zijn diensten, met als maximale kosten 15%van het offerte bedrag. Hierboven is verplicht overleg en toestemming nodig met gast of daartoe aangesteld persoon ( ceremoniemeester).

  2. Gasterij de Waldwei behoud zich het recht om vervangende locatie/zaal/tafel te bieden als dit ten goede komt van bedrijfsvoering, tafelzetting, sfeer en/of veiligheid. Natuurlijk houden we rekening met de wens indien deze is uitgesproken.

 

  1. U heeft toegang tot de zaal 1 uur voor aanvang, en ½ uur na eindtijd. Afwijking alleen in overleg en niet gegarandeerd. U laat de ruimte achter zoals u deze heeft aangetroffen, buiten verwacht gebruik om.

 

  1. Het is verboden om u te begeven zonder begeleiding van medewerkers Gasterij de Waldwei in ruimten waarvoor geen gebruikovereenkomst is afgesloten.

 

  1. Contractant is verplicht om gecontracteerde derden (band,zanger,artiest) bij Gasterij de Waldwei bekend te maken en er voor zorg te dragen dat de betreffende party bekend is met de locatie, de beperkingen ervan en de geldende huisregels.

 

  1. Wensen van gast mbt zaalindeling en/of programma dient men 1 week voor de gelegenheid kenbaar te maken, echter is Gasterij de Waldwei altijd bepalend.

 

  1. In ons bedrijf is confetti,rijst,houtsnip of vervangend vergelijk verboden te strooien. Ook gebruik van fakkels, kaarsen, vuurwerk is niet toegestaan met oog op schade aan gast en/of locatie. Indien handhaving noodzakelijk is zal contractant schoonmaakkosten in rekening worden gebracht, achteraf vastgesteld.

 

  1. Alle schade ontstaan aan interieur,gebouw als gevolg van het handelen van gasten tijdens verblijf zijn voor contractant/gast.

 

  1. Indien u als gast/contractant gebruik maakt van een van onze arrangementen met een duur tot 24.00 uur, dient u dit aan te geven aan uw gasten. Indien u besluit langer door te gaan zal dit gebeuren op nacalculatie. Uiterlijk tot 01.00 uur (sluitingstijd)

  2. In januari zullen al onze prijzen aangepast worden aan de wettelijke BTW eisen van 6 naar 9 procent, dit is ook van toepassing op lopende en/of reeds bevestigde offertes.

  3. Betaling achteraf, op rekening kan alleen met toestemming van Gasterij de Waldwei bv en bij vooraankondiging. Het bedrag dient hoger te zijn dan € 150,- en factuur kan alleen digitaal verstuurd worden.
    Maakt u gebruik van deze service, dan dient u al de nodige betaalgegevens aan Gasterij de Waldwei toe te doen voor of tijdens uw bezoek aan ons restaurant. Indien er op uw verzoek de totaal factuur gedeeld  moet worden door twee of meer, blijft ten aller tijde de opdrachtgever verantwoordelijk voor de totaal rekening. Ook kan Gasterij de Waldwei ten aller tijde deze service intrekken.

  4. Wanneer U met uw gasten gebruik wilt maken van ons munten/consumptie systeem, geld als voorwaarde dat de munten altijd gebruikt worden, wij kunnen geen munten retour geven ( teruggave van geld).

  5. Wanneer U kiest voor het individueel betalen van het verbruik door uw gasten, kunnen wij in de totaalrekening een splitsing toepassen, uw gasten rekenen af wat ze gebruikt hebben. Met voorwaarde dat de groep niet groter is dan 15 personen. Is het gezelschap groter, adviseren wij het totaal bedrag te delen door het aantal gasten.

  6. Bij alle betalingen anders dan in een keer, blijft iedere gast van het gezelschap hoofdelijk aansprakelijk voor het totaal bedrag, of de evt nog openstaande/blijvende posten van de totaal rekening.